Friday, January 26, 2007

Светът да се яви в изповедалнята (:

Не, не съм фен на Биг Брадър...
Дори не го понасям...
Обаче за сметка на това съм фен на шантавите заглавия...

Тъй като от доста време не съм се занимавала с каквито и да било блогове, ще пиша по доста различни теми в този пост, по възможност обхващи всичко, което ме вълнува.
Ще започна с това, че напоследък съм в оптимистично настроение, май си личи по блога.
Открих, че мога да се разбирам с хора, с които съм се карала доста дълго и все още ми е интересно как стана. Дали те са се променили? Едва ли. Значи аз.
Напоследък се запознах и с доста нови хора. Да, има несигурност, постоянно се питаш кой говори искрено и кой-не, не можеш да знаеш на кой да се довериш, но въпреки това е страхотно.
Поне за мен всеки човек ти дава нещо от себе си, нещо от светогледа си, независимо дали го познаваш съвсем бегло. Няма нищо по-интересно от това да познаваш най-различни хора.
И най-странното е, че всеки от тях те променя, кара те малко или много да се замислиш въхру себе си.
Понякога ми се струва, че всеки живее в собствен свят - със свои принципи, ограничения и ценности. Всеки вижда по различен начин, затова никога не можеш да знаеш къде е истинатата...хах...
Макар че всъщност, може би всеки я открива за себе си...

4 comments:

Anonymous said...

Напълно съм съгласна с теб, Ради! Колкото повече хора познава човек, толкова повече се обогатява! Но има и нещо друго - трябва хората да са различни. Аз например имам познати от типа "суперзвезда" и от типа "схлупени" и честно от двата вида има какво да научиш и е УЖАААСНо интересно да ги наблюдаваш и да ги различаваш и да се сравняваш с тях :)
Разсъждаваш като за много повече от 13 години! {}

Anonymous said...

Няма ли да пишеш в блогааа??? Аиде дее, аз наскоро коментирах в моя блог Harry Potter що му хвърлиш едно око и после д анапишеш и ти нещо по въпроса, любопитно ми е да разбера какво мислиш по въпроса. :)

Anonymous said...

Ох ама че съм глупава, не съм си написала името! Еми, ти си знаеш, че тв ае замаената ти братов4едка :)

Anonymous said...

Айде дееее, няма ли да постнеш нещо ново! :))))